BCMM-badania marketingowe


bcmmBCMM – badania marketingowe, sp. z o.o. to niezależny, profesjonalny instytut  badań marketingowych, działający od 1995 r.

BCMM prowadzi projekty badawcze, których wyniki wykorzystywane są bezpośrednio przez przedsiębiorstwa zarówno do budowania i weryfikacji strategii działania na rynku jak i do kreowania i/lub kontroli efektywności zastosowanych narzędzi marketingowych.

BCMM oferuje szeroki zakres metod badawczych, umiejętnie dostosowywanych do indywidualnych potrzeb klientów.

Wysoką jakość oferowanych usług zapewnia  m.in.: wiedza i wieloletnie doświadczenie wysoko kwalifikowanego zespołu specjalistów, nowoczesne technologie informatyczne umożliwiające prowadzenie kompleksowych projektów badawczych (CATI, CAWI, EYETRACKING), wielostopniowa kontrola gromadzonych danych w terenie, udział w programie kontroli jakości pracy ankieterów, potwierdzany certyfikatem PKJPA. BCMM jest członkiem międzynarodowej organizacji firm badających rynek ESOMAR oraz w PTBRiO (Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii).